اخبار فیلم ها, دسته‌بندی نشده, سایر رسانه‌ها

آغاز اکران عید فطر با «انفرادی» و «لامینور»

سه فیلم جدید اکران‌شده از روز چهارشنبه میزبان حدود ۸۳هزار و ۲۴۴نفر مخاطب شدند و پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم به گیشه اضافه کردند؛ در این میان بیشترین استقبال مخاطبان همچنان از فیلم‌های کمدی است.

 از روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه دو فیلم «انفرادی» و «لامینور» در نوبت اکران عید فطر جایگزین «قدغن» و «گل به خودی» شدند که به کف فروش خود رسیده بودند. البته با تعیین یک سرگروه جدید در شیراز فیلم «مغز استخوان» هم به چرخه اکران افزوده شد. در بین این سه فیلم، «انفرادی» بیشترین مخاطب را در طول دو روز اول نمایش عمومی خود در سینماها جذب کرده است.

کمدی «انفرادی» مسعود اطیابی  ۶۸هزار و ۸۶۷ بلیت با رقم دو  میلیارد و ۲۷۷میلیون تومان‌ و «لامینور» داریوش مهرجویی ۹ هزار و ۵۸۶ بلیت به میزان ۲۸۶ میلیون  و ۳۹۶ هزار تومان فروخته و فیلم «مغز استخوان» حمیدرضا قربانی هم با چهار هزار و ۷۹۱ نفر مخاطب حدود ۱۵۹میلیون تومان بلیت فروخته است.

با این حال فیلم پرمخاطب سال ۱۴۰۱ همچنان کمدی «سگ‌بند» با ۸۲۹ هزار و ۲۶۵ نفر است که فروش آن به ۲۶ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان رسیده است.

فیلم دفاع مقدسی «موقعیت مهدی» با ۳۳۶هزار و ۸۵۳ نفر مخاطب ۱۰ میلیارد و ۱۳۵میلیون تومان فروش داشته و «شادروان» با فروش حدود ۲۵۸هزار بلیت، هشت میلیارد و ۵۸۵ میلیون عایدش شده است.

فیلم «روز صفر» که مثل دو فیلم قبلی در اکران نوروز به سینماها آمد، تاکنون ۲۲۴ هزار و ۵۴۳ مخاطب با فروش هفت میلیارد و ۱۹۶میلیون داشته و «مرد بازنده» نیز با جذب ۱۵۷ هزار و ۷۵۴تماشاگر پنج میلیارد و ۶۱۵میلیون فروش داشته است.

دو فیلم حذف‌شده از اکران یعنی «گل به خودی» و «قدغن» هم به ترتیب ۲۲ هزار و ۱۹۶نفر و فروش ۶۱۹ میلیون تومان و ۶ هزار و ۵۸۱ نفر با فروش ۲۲۲ میلیون تومان را در پایان اکران خود ثبت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *