اخبار فیلم ها

افزایش فروش سینماهای بهمن سبز در هفته‌ای که گذشت/ اکران‌ها جان دوباره می‌گیرند

 پردیس سینمایی هویزه مشهد، پردیس سینمایی ساحل اصفهان، سینما افریقا مشهد، پردیس سینمایی چهارباغ و سینما فلسطین اصفهان پرمخاطب‌ترین سالن‌های روز جمعه تابستانی بودند و «دینامیت» ساخته سید مسعود اطیابی، طی مدت سه هفته موفق  به فروشی بالغ بر پنج میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان شد و لقب پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در دوران کرونا را از آن خود کرد. این فیلم تنها در هفته‌ای که گذشت در سینماهای بهمن سبز موفق به فروش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان شده است.

علاوه بر این  دو  فیلم سینمایی «سیاه باز» ساخته حمید همتی و «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی از  روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه به روی پرده سینماها رفتند و «سیاه باز» با فروش ۱۲ میلیون تومانی شروع نسبتا خوبی را  آغاز کرد.

فیلم‌های «خورشید»،«تک خال»،« هفته ای یک بار آدم باش»،«شنای پروانه»،«خون شد»،«آن شب»،«لاله»،«دیدن این فیلم جرم است»،«آقای سانسور»،«پیشی میشی» و«احضار» همچنان روی پرده سینماها هستند و تنها در دو روز آخر هفته در سینماهای بهمن سبز با فروش ۲۵۹ میلیون تومانی روبه رو شدند.

همچنین فیلم سینمایی «مدیترانه» ساخته هادی حاجتمند که پخش آن توسط بهمن سبز انجام خواهد شد، نیز از روز دوشنبه در سینماها اکران خود را آغاز می‌کند.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ گیشه۷ نسبت به پیش خرید بلیت این فیلم سینمایی اقدام کنند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *