اخبار بهمن سبز, اخبار سینما ها, اخبار فیلم ها, سایر رسانه‌ها

اکران فیلم «هناس»در لرستان/ فراهم شدن اکران سیار فیلم در شهرهای فاقد سینما

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان لرستان از اکران فیلم «هناس» در دو سینمای فلسطین بروجرد و استقلال خرم آباد از امروز ۱۸ خرداد خبر داد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان لرستان با اشاره به موفقیت های فیلم «هناس» گفت: این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر با تحسین منتقدان و مخاطبان زیادی مواجه شد و توانست در چند رشته کاندیدا شده و برنده سیمرغ بلورین این جشنواره شد.

رضا نیک اعتقاد افزود: هِناس فیلمی ایرانی به کارگردانی حسین دارابی و نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین‌اللهی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه است و پخش آن بر عهده موسسه بهمن سبز حوزه هنری است، با پرداختی متفاوت، به بخش های مختلفی از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد می‌پردازد. مریلا زارعی،بهروز شعیبی،وحید رهبانی،سیاوش طهمورث،سولماز غنی،امین میری و علیرضا نایینی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

وی ادامه داد: فیلم «هناس» روایتگر ماجرایی عاشقانه در تلاطم یک زندگی است. این فیلم به نوعی روایت‌گر قصه زنی است که زندگی اش را در آستانه فروپاشی می‌بیند و به دلیل مورد تهدید قرار گرفتن خانواده اش، دچار تشویق‌ها و نگرانی‌های درونی می‌شود و تلاش‌های عاشقانه ای برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم‌ می کند.

نیک اعتقاد گفت: امکان اکران سیار این فیلم در شهرستان‌ها و مراکز فاقد سینما در سطح استان نیز فراهم است و علاقمندان و سازمان‌ها می‌توانند در این زمینه با دفتر امور سینمایی حوزه هنری لرستان مکاتبه کنند. در تلاشیم مراسم اکران مردمی این فیلم با حضور بازیگران و عوامل اجرایی آن را در استان برگزار کنیم.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما- لرستان

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *