اخبار بهمن سبز

بلیت پردیس سینمایی بهمن شهرکرد برای خبرنگاران نیم بها شد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری  با هدف گرامی‌داشت جایگاه اصحاب رسانه و به منظور پاسداشت مقام خبرنگاران استان، بلیت پردیس سینمایی بهمن شهرکرد را به مدت یکسال به صورت نیم بها به خبرنگاران عرضه می‌کند.

مهدی حسن زاده افزود: خبرنگاران ، نقدنویسان و تحلیل گران رسانه‌ای استان نیز می‌توانند با هماهنگی با روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برای نقد و تحلیل آثار سینمایی اکران شده در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد به صورت ویژه به تماشای فیلم‌ها بنشینند.

به گفته وی این طرح شامل همه خبرنگاران رسانه‌های چهارمحال و بختیاری است و  خبرنگاران و اصحاب رسانه با ارائه کارت ویژه خبرنگاری یا معرفی نامه از مجموعه‌ی خود می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان می‌توانند با نقد آثار سینمایی در استان  علاوه بر بالا بردن سطح کیفی آثار هنرمندان زمینه ساز شناخت یک اثر سینمایی برای مخاطبان باشند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، خبرنگاران و منتقدین استان جهت هماهنگی تحلیل و نقد آثار سینمایی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد می توانند با مراجعه به حوزه هنری استان به آدرس شهرکرد خیابان شریعتی کوچه ۵۲ مجوز حضور در سینما را دریافت کنند.

گفتنی است تحلیل‌ها و نقدهای نوشته شده این عزیزان در پایگاه های خبری حوزه هنری استان و کشور منتشر خواهد شد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *