اخبار بهمن سبز, اخبار پروژه ها, اخبار سینما ها, سایر رسانه‌ها

تلاش بهمن سبز برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهرکرد/ اولویت شهرداری توسعه مسائل فرهنگی و هنری است

شهردار جدید شهرکرد، توسعه مسائل فرهنگی و هنری شهر را از اولویت‌های ویژه خود اعلام کرد.

محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد در بازدید سر زده از پردیس سینمایی بهمن  شهرکرد گفت: نگاه جدید شهرداری  شهرکرد بدین گونه تعریف شده است که در کنار جدیت در امور عمرانی و سخت‌افزاری جهت توسعه شهر، توسعه مسائل فرهنگی و هنری را از الویت‌های ویژه خود می‌داند.

چاپلقی در بازدید از پردیس سینمایی بهمن شهرکرد افزود: توجه به هنر و هنرمند به نوعی زمینه را برای ارتقا جایگاه هنر در استان و شهر فراهم می‌کند و از سوی دیگر با حمایت‌هایی که مسئولان ازجمله در ساخت و بازسازی سینماها و مکان‌های هنری می‌توانند انجام دهند در رونق‌بخشی و ایجاد شادی در شهر نیز دخیل خواهد بود.

جاپلقی ضمن تشکر از حوزه هنری و موسسه بهمن سبز حوزه هنری برای بازسازی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد گفت: برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهر شهرکرد تلاش‌های بسیاری انجام گرفته است و تلاش خواهیم کرد در آینده نیز به مسائل فرهنگی شهر از سوی سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد توجه ویژه تری داشته باشیم.

مسئول امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با چهار سالن مسقف و یک سالن روباز از شکل قبلی خود به صورت ۱۰۰ درصدی تغییر کرده و ضمن بازسازی اساسی با ساختمانی جدید و به‌روزتر با مجهزترین و جدیدترین امکانات تصویری و صوتی موجود در ایران در حال خدمت رسانی به مردم استان است.

مهدی حسن زاده افزود: هزینه تکمیل پروژه پردیس سینمایی بهمن شهرکرد بیش از ۷۰ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات ملی حمایتی سازمان سینمایی حوزه هنری و مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری تأمین شده است.

مسئول امور سینمایی حوزه هنری استان اظهار داشت: هم اکنون پردیس سینمایی بهمن حوزه هنری به روز ترین فیلم‌های سینمای ایران را در حال اکران دارد و مخاطبان امکان انتخاب ۵ اثر اکران شده همزمان را دارند و این در حالی است که  پیش از این تنها امکان پخش یک اثر سینمایی در یک زمان واحد وجود داشت.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *