اخبار بهمن سبز, اخبار سینما ها, سایر رسانه‌ها

سینما استقلال خرم آباد میزبان چهلمین جشنواره فیلم فجر شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اکران همزمان فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد خبر داد.

 فرید رحمتی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشنواره با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: لرستان برای هفتمین دوره متوالی، میزبان جشنواره فیلم فجر است که همواره با استقبال بسیار خوب دوستداران سینما، فیلمسازان و هنرجویان سینمایی لرستان مواجه شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: بر همین اساس بین ۱۲ تا ۱۵ فیلم از بخش سودای سیمرغ و کودک و نوجوان جشنواره از دوازدهم تا بیست و یکم بهمن ماه در سالن سینما استقلال خرم آباد اکران خواهند شد.

وی افزود: فیلم‌های جشنواره در چهار سانس از ساعت ۱۴ عصر تا ۲۲ شب  در سالن اصلی این سینما به روی پرده می‌روند و تمام امکانات موجود را برای میزبانی خوب از این دوره جشنواره را فراهم آورده‌ایم.

رحمتی سپس ابراز داشت: بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، بلیط فروشی اینترنتی خواهد بود و علاقه‌‌مندان برای تهیه بلیط فیلم‌های مورد علاقه خود می‌بایست به مرجع اینترنتی مختص به جشنواره که به زودی اعلام خواهد شد مراجعه کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به اجرا نمودن کلیه پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در اجرای این جشنواره، گفت: خوشبختانه شرایط کرونایی کشور مساعدتر از گذشته است و همین موضوع باعث شده تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه با اشتیاق بیشتری به خلق اثر بپردازند و انتظار می‌رود عموم مردم نیز با همین نشاط و اشتیاق به استقبال فیلم‌های هفتمین جشنواره فیلم فجر در لرستان بیایند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در قالب مکاتبات و پیگیری‌های لازم، شرایط بهره‌مندی دانشجویان، دانش آموزان و کارکنان دستگاه‌های دولتی از این رویداد به دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی استان اعلام شده که امیدواریم مسئولین این امکان را فراهم آورند.

لازم به ذکر است که در برگزاری هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر استان، خانه سینمای مستند لرستان و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر خرم‌آباد همکاری خواهند داشت.

منبع: سایت جشنواره فیلم فجر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *