اخبار بهمن سبز, اخبار سینما ها, سایر رسانه‌ها

مدیر سامانه گیشه ۷: امکان خرید بلیت تک فیلم در جشنواره فراهم شد/ در فجر چهلم شاهد آرا مردمی کاملا واقعی خواهیم بود

محسن آزاددل مدیر سامانه گیشه ۷ در گفتگو با برنامه پرانتز باز رادیو نمایش گفت: امسال با توجه به این که هر سه سامانه فروش بلیت در حال خدمات رسانی هستند، بلیت‌ها از حالت سنتی که سری فروخته می‌شد خارج شده و تک فروشی بلیت امکان پذیر شده است.

او ادامه داد: به دلیل حواشی که سال گذشته بر سر سیمرغ مردمی و آرا مخاطبان ایجاد شد، امسال قوانین سختی را پیش گرفتند. از همین جهت هرشخص با شماره موبایل خود می‌تواند فقط دو بلیت از یک فیلم بخرد و بیش از آن امکان پذیر نیست. شرط شرکت در آرا مردمی نیز این است که هر شخص باید در سینما با شماره موبایل خود از بلیت پرینت بگیرد و ارسال کند. در واقع با این تصمیم درصد نفوذها از میان برداشته شد و امسال شاهد اتفاقات کاملا واقعی در بخش آرا مردمی خواهیم بود.

مدیر سامانه گیشه ۷ درباره سانس فوق‌العاده فیلم‌ها نیز  اظهار کرد: سینماهای درگیر جشنواره خودشان نمی‌توانند این سانس را ایجاد کنند و باید با ستاد جشنواره هماهنگ شود. ستاد جشنواره اگر صلاح بداند با سامانه‌ها هماهنگ کرده و بلیت فروشی آغاز خواهد شد. علاقمندان در نظر داشته باشند در این شرایط نیز باید به شکل آنلاین نسبت به خرید بلیت اقدام کنند، که سامانه‌ها نیز از یک ساعت مشخصی اقدام به بلیت فروشی می‌کنند و پیش فروشی در این بخش وجود نخواهد داشت. تقریبا پس از فروش کلی بلیت‌ها ستاد جشنواره با توجه به آماری که در اختیار دارد قطعا برای فروش سانس‌های فوق‌العاده هر فیلم می‌تواند تصمیم بگیرد.

آزاددل همچنین با اشاره به این که قیمت بلیت جشنواره نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است، گفت: قیمت بلیت‌های جشنواره همان قیمت عادی سینماهاست،  در حالی که در سال‌های گذشته قیمت بلیت بالا می‌رفت و در سال آینده نیز همان قیمت باقی می‌ماند. به نوعی قیمت جشنواره تعیین کننده قیمت فروش بلیت در سال آینده بود.

او در ادامه این گفتگوی تلفنی درباره فروش بلیت شهرستان‌ها توضیح داد: بلیت فروشی تا روز ۲۲ بهمن ادامه دارد و سایت‌ها بسته نمی‌شوند و تمام سانس‌ها باز هستند. درمورد شهرستان‌ها نیز هنوز ستاد جشنواره زمان و سینماها را اعلام نکرده است، بنابراین در شهرستان‌ها هنوز اطلاع رسانی رخ نداده و بلیت فروشی حال حاضر  تنها در سینماهای تهران رقم خواهد خورد.

او در خاتمه اظهارات خود بیان کرد: لازم به توضیح است که جشنواره فیلم فجر اجازه هیچ گونه طرح تخفیفی به سامانه‌ها نداده است، چون هزینه‌ها باید به جشنواره و صاحبان آثار بازگردد.

 

منبع: رادیو نمایش(پرانتز خبر)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *