اخبار بهمن سبز, اخبار فیلم ها

«موقعیت مهدی» به مرز هفت میلیارد رسید

فیلم «موقعیت مهدی» با نزدیک شدن به فروش هفت میلیاردی خود، بخش اعظمی از فروش سینماها در ایام نوروز را به خود اختصاص داده است.

از ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تا امروز، که فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۱ به روی پرده رفتند، فروش کل سینمای ایران ۳۳ میلیارد و ۴۲۱ میلیون و ۶۱۵هزار و ۲۵۰ تومان بوده است که در مجموع ۸۷۳ هزار و ۶۰۹ نفر را به سالن‌های سینمایی کشانده است.  از این میان فیلم کمدی«سگ بند» ساخته مهران احمدی در جایگاه نخست فروش اکران نوروزی قرار دارد و پس از آن «موقعیت مهدی»،«شادروان»،«روز صفر»،«مردبازنده»،«گل به خودی» و«قدغن» قرار گرفته‌اند.

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد که با تمجید رهبر معظم انقلاب مواجه شد توانست با فروش ۱۹۳ هزار و ۶۸۴ بلیت در مجموع به مرز ۷ میلیارد تومان برسد.

نکته قابل توجه در اکران این فیلم سینمایی، سهم فروش برابر آن در استان تهران و سایر شهرهای کشور است.

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» تولید مرکز سیمافیلم و روایت فتح بوده که روایتی متفاوت از زندگی شهید مهدی باکری را به تصویر می‌کشد.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا و روح‌الله زمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

اکران این فیلم در سینماها همچنان ادامه دارد و در شهرستان‌های فاقد سینما نیز به شکل سینما سیار به نمایش گذاشته شده است.

پخش این فیلم برعهده موسسه بهمن سبز است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *