اخبار بهمن سبز

ورک شاپ دو روزه آموزش رابطان فنی سینماهای بهمن سبز برگزار شد

نخستین ورک شاپ آموزشی رابطان فنی سینماهای بهمن سبز  با هدف آموزش و ارتقای فنی و حرفه‌ای پرسنل  سالن‌های سینمایی برگزار شد.

این ورک شاپ در راستای کم شدن میزان وابستگی استان‌ها از تهران به شکل آموزش در زمینه تجهیزات فنی برای تعدادی از مدیران و کارکنان استانی موسسه بهمن سبز برگزار شد.

این موسسه، به عنوان مرکز ساخت و توزیع سالن‌های سینمایی، در سراسر کشور سالن‌های متعددی دارد که دائما در حال ساخت و تجهیز شدن هستند و نیازمند تربیت نیروهای فنی خبره و کاربلد که با اتکا به دانش و توان خود بتوانند به علاقمندان به سینما خدمت رسانی کنند.

از همین رو استان‌های تحت پوشش در مرحله اول  به ۹ منطقه تقسیم شدند که از هر استان، یک نفر، رابط فنی مجموعه استان‌های اطراف خود خواهد بود و در صورت بروز مشکل فنی در سینماهای استان که نیازمند رسیدگی باشد، این نیروهای آموزش دیده هستند که مشکلات را برطرف خواهند کرد.

در روز نخست این ورک شاپ شروین احمدی  درباره مباحثی  مربوط به پخش فیلم در آپارات‌خانه صحبت کرد و در روز دوم رضا عطارد جمشیدی به آموزش نکات فنی و مباحثی که مربوط به بخش سخت افزاری کار بود پرداخت و رابطان طی این دو روز به رفع مشکلات و مسائل مربوط به پخش و اکران فیلم در سالن‌های سینمایی پرداختند.

این ورک شاپ‌ها در آینده تکرار شده و به دو شکل حضوری و مجازی برای سایر استان‌های کشور برگزار خواهند شد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *