اخبار بهمن سبز, اخبار پروژه ها, اخبار سینما ها

پردیس سینمایی مهر بجنورد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر سینمایی حوزه هنری خراسان شمالی از پیشرفت ۴۰ درصدی پردیس سینمایی مهر بجنورد با ۷۰۰ صندلی خبر داد و گفت: اوایل سال آینده این مجموعه سینمایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضا خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روز سینما، اظهار کرد: سینما به عنوان یکی از ابزارهای هنری می‌تواند تأثیرات مثبت و منفی فراوانی در فرهنگ عمومی جامعه داشته باشد.
مدیر سینمایی حوزه هنری خراسان شمالی ادامه داد: در صورت خالی شدن صحنه سینما از نیروهای انقلابی و متدین، قطعاً فرهنگ‌های غلط در حوزه‌های مختلف به جامعه تزریق می‌شود.
وی افزود: اکنون سینمای ایران دچار برخی انحراف‌ها شده به طوری که مشاهده بعضی از فیلم‌های سینمایی اکران شده در کنار خانواده میسر نیست؛ اما مشخص نیست نهادهای مربوطه چطور به این فیلم‌ها مجوز اکران می‌دهند.
خدادادی در خصوص ساخت پردیس سینمایی مهر گفت: این مجموعه که از ۷ سالن مجزا تشکیل شده، در حال سپری کردن مراحل نهایی ساخت است.
مدیر سینمایی حوزه هنری خراسان شمالی تصریح کرد: در صورت ادامه روند فعلی اوایل سال آینده این مجموعه سینمایی به بهره‌برداری خواهد رسید و مردم از یک مجموعه فرهنگی با امکانات مناسب بهره‌مند می‌شوند.
وی در انتها گفت: با افتتاح پردیس سینمایی مهر، ۷۰۰ صندلی به ظرفیت سینماهای بجنورد و خراسان شمالی افزوده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *