اخبار تصویری

کاشت ۳۰۰ نهال در بوستان شهید آوینی توسط موسسه بهمن سبز  

همزمان با روز درختکاری، مدیران موسسه بهمن سبز به مناسبت فروش بیش از ۳۰۰ میلیارد تومانی سینماهای این مجموعه در سال ۱۴۰۲ با همکاری شهرداری منطقه ۷ تهران ۳۰۰ نهال در بوستان شهید آوینی کاشتند.

این مراسم با حضور هادی اسماعیلی، مدیر عامل موسسه بهمن سبز، مجتبی بهزادیان مدیر پخش و اکران، سامان نصیر زاده معاون سینماداری، وحید محرابیان مدیر روابط عمومی و تبلیغات و جمعی از کارکنان این موسسه برگزار شد.
هادی اسماعیلی، مدیر عامل بهمن سبز در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه به محیط زیست و حفظ زیست‌بوم‌های متنوع ایران گفت: «با عبور موسسه بهمن سبز از بحران‌های مالی ناشی از دو سال رکود سینما در دوران کرونا، این مجموعه تلاش می‌کند که علاوه بر خدمت‌رسانی فرهنگی بهتر به جامعه به خصوص هنرمندان و افزایش بهره‌وری و سودآوری سینماهای حوزه هنری با فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی قدم‌های بلندتری را در راستای انجام تکالیف خود بردارد.»
وی افزود: «تاکنون این موسسه فعالیت‌های متنوعی در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی همچون اکران فیلم‌های سینمایی برای گروه‌های کم برخوردار و آسیب‌پذیر به صورت رایگان، بازیافت زباله‌های تولید شده در محیط سینما و گسترش نمایش فیلم‌های سینمایی در حال اکران در مناطق فاقد سینما انجام داده است. بنا داریم در سال ۱۴۰۳ دامنه این فعالیت‌ها را افزایش دهیم.»
مدیر عامل بهمن سبز در پایان خاطرنشان کرد: «قطعا دامنه فعالیت‌های موسسه بهمن سبز نباید به پایتخت محدود شود. ما با داشتن ۶۲ سینمای فعال در ۲۱ استان کشور وظیفه داریم به همه مردم ایران خدمت رسانی کنیم.»

گفتنی است در ایران ۱۵ تا ۲۲ اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است. نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند روز درختکاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *