اخبار بهمن سبز, اخبار تصویری, اخبار سینما ها

تاکید مدیر عامل بهمن سبز بر توسعه سرمایه های انسانی

در روز اول گردهمایی روسای سینمای حوزه هنری چه گذشت

تاکید مدیر عامل بهمن سبز بر توسعه سرمایه های انسانی

گردهمایی رؤسای واحدهای سینمایی سراسر کشور به همت مؤسسه بهمن سبز طی دو روز نهم و دهم مهرماه در مجموعه فرهنگی شهید باهنر تهران برگزار شد.
در روز اول این مراسم هادی اسماعیلی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز ضمن خیرمقدم به مدعوین، ابتدا در خصوص تغییرات صورت‌گرفته در مدیریت سینماهای استان‌های تهران، فارس و گیلان گفت و همچنین اضافه کرد که در ساختار سازمانی از جمله معاونت امور سینمایی، مدیریت توسعه مخاطب شکل گرفته و همچنین واحد مالی و تدارکات موسسه هم تجمیع شدند.
مدیرعامل بهمن سبز در ادامه ضمن قدردانی از رؤسای واحدهای سینمایی در خصوص اجرای استراتژی رهبری هزینه اظهار داشت که رسیدن به بهره‌وری در عملیات از جمله اهداف مهم سازمانی بهمن سبز است.

 

اسماعیلی همچنین در خصوص برنامه های توسعه سازمان از سال آینده خبر داد و با بیان این که در ساختار جدید مؤسسه بهمن سبز، موضوع سرمایه های انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تاکید کرد که به شکل ویژه در حال طراحی و تعریف نظام منابع انسانی هستند. او در ادامه از میهمانان گردهمایی خواست تا در این برنامه ضعف‌ها و مشکلات احتمالی را به طور صریح بیان کنند تا با شناسایی مسائل برای رفع این موارد برنامه‌ریزی شود.
در ادامه این مراسم مدیران واحدهای سینمایی استان‌ها در خصوص تغییرات و مسائل موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند و دغدغه‌های خود را ابراز داشتند. مدیران مؤسسه بهمن سبز هم ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و موارد مهم مدنظر، در خصوص مسائل مطرح شده از سوی رؤسای سینماهای کشور توضیحاتی ارائه کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *