اخبار بهمن سبز, اخبار پروژه ها, سایر رسانه‌ها

جاجرمی: امیدوارم پردیس سینمایی مهر گنبد به پاتوقی برای اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شود

یکی از شعرای گنبدکاووس ضمن انتقاد از وضعیت فرهنگی شهر گفت: گنبد نسبت به گرگان به لحاظ فرهنگی و هنری کمتر پیشرفت کرده است. از سوی دیگر بچه‌های گنبد مکان تفریحی آن چنانی ندارند. امیدوارم پردیس سینمایی مهر گنبد علاوه بر مکانی برای تماشای فیلم‌های روز سینمای ایران، به پاتوقی برای اهالی فرهنگ و هنر شهر تبدیل شود.

 اسماعیل جاجرمی از شاعران  گنبدکاووس که خراسانی اما ساکن شهر گنبد است، بیان کرد: در  سال‌های گذشته سینماهای گنبد کاووس در سطح کشور به لحاظ تعداد مخاطب و فعال و به‌روز بودن فیلم‌هایشان مطرح بودند. از سوی دیگر فیلمی که در تهران اکران می‌شد همزمان در گنبد نیز روی پرده می‌رفت و ما می‌توانستیم به راحتی آثار را ببینیم.

وی ادامه داد: مخاطبان برای گرفتن بلیت و تماشای فیلم‌هایی که در هر سه سینمای این شهر اکران می‌شد، صف می‌بستند و به یاد دارم قیمت‌ بلیت از ۵ تا ۱۵ ریال بود.

وی که در دهه ۸۰ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبد بود ، تصریح کرد: در مدتی که مسئولیت سینماهای گنبد به من واگذار شده بود سعی کردم  به دلیل علاقه‌ام به سینما و هنر ، سینماها را دوباره فعال کنم چراکه در آن زمان از رونق افتاده بود.

وی با بیان اینکه از بازسازی پردیس سینمایی مهرگنبد توسط موسسه بهمن سبز حوزه هنری بسیار خرسند است، مطرح کرد: آن زمان که سینما هجرت گنبد فعال نبود، محلی برای برگزاری جشن بود اما اکنون که ساختمان سینمای تک‌سالنه هجرت گنبد، تبدیل به پردیس سینمایی ۶ سالنه با نام مهر وحدت شده است، اتفاق خوبی رخ داده و امیدوار فعالان هنری در کنار مخاطبان امکان بهره بردن از این فضا را داشته باشند

جاجرمی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت اماکن فرهنگی و هنری همت زیادی می‌خواهد حتی من به حوزه هنری پیشنهاد دادم یکی از سینماهای متروکه را تبدیل به سالن تئاتر کند چراکه تئاتر گنبد قوی است و هنرمندان هر هفته می‌توانند اجرای نمایش داشته باشند.

منبع:ایلنا

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *