اخبار بهمن سبز, اخبار پروژه ها, سایر رسانه‌ها

مدرن‌ترین سینمای شمال شرق کشور به زودی در گنبد کاووس افتتاح می‌شود

مدیر امور سینمایی استان گلستان گفت: سینما هجرت گنبد در سریعترین زمان ممکن کمتر از ۶ ماه از یک سینمای کاملا قدیمی و تک سالن به مجهترین و مدرن‌ترین سینمای شمال شرق کشور آن هم با ۶ سالن مجزا به زودی افتتاح خواهد شد.

حسین آزموده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در استان گلستان سینماهای موسسه بهمن سبز به عدد چهار می‌رسند در حال حاضر ۸ سالن فعال و ۶ سالن در حال احداث داریم.

وی افزود: در حال حاضر سینما عصر جدید گرگان(رسالت سابق) گرگان از یک سینمای دو سالنه به سینمای پنج سالنه تبدیل شد که لقب بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور را تا هم اکنون به دوش می‌کشد.

وی ادامه داد: سینما هجرت گنبد در سریع‌ترین زمان ممکن  و در کمتر از  ۶ ماه، از یک سینمای کاملا قدیمی و تک سالن به مجهترین و مدرن‌ترین سینمای شمال شرق کشور آن هم با ۶ سالن مجزا با امکانات به روز اعم از پروژکتور لیزر برای نمایش، سیستم صوت به روز، صندلی‌های VIP و همچنین ایجاد فضاهایی مانند کافی شاپ، کتاب‌سرا، بوفه، گالری و غیره به پردیس سینمایی مهر گنبد تبدیل شد.

آزموده توضیح داد: این سینما یک سالن اصلی و ۵ سال دیگر دارد که  در مجموع ظرفیت کل سالن‌های سینما حدود ۵۳۰ صندلی  است.

وی به مهم‌ترین سالن این سینما اشاره کرد و گفت: در سالن ۶ نگاه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان شده و با رنگ و لعاب جذابی که دارد قرار است تنها به اکران آثار کودک اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: قطعا مهم‌ترین هدف تغییر در سینما گنبد برای نمایش متعد اثار سینمایی و احترام به  ذائقه مخاطب و مراجعه‌کننده به سینما است و با این کار تعداد اکران فیلم‌ها در طول ساعت کار سینما و همچنین تنوع فیلم با ژانر های مختلف افزایش پیدا می‌کند.

 آزموده با توضیح اینکه سینماهای تحت پوشش موسسه بهمن سبز تنها برای پخش فیلم مورد استفاده و بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد بیان داشت: تقریبا از ابتدای دهه ۹۰ تاکنون با توجه به استقبال مخاطبین، سینماها غیر از اکران فیلم، بستر مناسبی برای تبلیغات مشاغل، شرکت‌ها، ادارات و غیره شده‌اند.

مدیر امور سینمایی گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: پخش تیزر قبل فیلم، تبلیغات محیطی، فضاهای قابل واگذاری و غیره در اکثر سینماها زیر مجموعه موسسه بهمن سبز در حال انجام است.

وی در پایان از مسئولین استان گلستان خواست تا در جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی این مرز و بوم، با ایجاد و نوسازی فضاها و سالن‌های سینمایی خصوصا در مناطق کم برخوردار ما را یاری کنند.

منبع:برنا- گرگان

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *