اخبار بهمن سبز, اخبار پروژه ها, اخبار تصویری, اخبار سینما ها, اخبار فیلم ها, اخبارهنرمندان, دسته‌بندی نشده, سایر رسانه‌ها

افزایش دوبرابری سالن‌های پردیس سینما آزادی

سجاد نوروزی خبر داد:

افزایش دوبرابری سالن‌های پردیس سینما آزادی

 

سجاد نوروزی، مدیر پردیس سینما آزادی تهران از افزایش تعداد سالن‌ها و صندلی‌های سینمایی این مجموعه خبر داد.

وی گفت: بعد از مدت‌ها برنامه‌ریزی، فعالیت عمرانی گسترده‌ای را در سینما آزادی آغاز کرده‌ایم که به دلیل همین اصلاحات، توفیق میزبانی از مخاطبان جشنواره فجر امسال را نداریم. با اینحال فرآیند اکران عادی ما قطع نمی‌شود.

نوروزی اضافه کرد: این نوید را می‌دهم که پردیس آزادی در آینده تبدیل به مجموعه‌ای با ۱۰ سالن اکران فیلم خواهد شد و ظرفیت مخاطبان آن افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر سینما آزادی تاکید کرد: در حال حاضر ما در روزهای پرمخاطب مانند روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته، شرمنده برخی مخاطبان می‌شویم که به دلیل تکمیل ظرفیت سالن‌ها، امکان تماشای فیلم‌ها را از دست می‌دادند. پردیس آزادی باوجود آنکه تنها پنج سالن نمایش دارد و به نسبت خیلی از پردیس‌های سینمایی دیگر، سالن‌های اندکی برای میزبانی از مخاطبان داشته، در تمام این سال‌ها جزو چهار سینمای اول کشور در تعداد مخاطبان است.

مدیر سینما آزادی تاکید کرد: نزدیک به سه هفته می‌شود که کارهای مرتبط با این عملیات عمرانی در دست انجام است. به دلیل حجم گسترده تخریب در روزهای ابتدایی، برای چند روز سینما تعطیل بود اما با اقداماتی فشرده توانستیم خیلی زود سینما را به فعالیت عادی بازگردانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *